הי לכולכם,

רציתי לספר לכם את הסיפור האישי של גומא, חברתי הכי טובה, היא אחת מאותן נערות ליווי בצפון. אם דמיינתם את הסיפור שלה כמו בסרט של ג'וליה רוברטס, שבו הלקוח והיא מתאהבים האחד בשניה, והוא מגיע עם רכב מפואר לאסוף אותה ולהתאחד אתה לעד, אז זה רק בגדר דמיון, המציאות רחוקה מזה שנות אור. רוב הלקוחות של נערות ליווי בצפון באים לשעה שעתיים, מפרקים את המתח  המיני שנאגר בתוכם, ממשיכים עם החיים שלהם, ובכלל שוכחים מהמפגש עם אותן נערות ליווי בצפון.

גומא עובדת כנער ליווי מזה עשר שנים טובות, והאמת היא שהיא בכלל לא חסידה גדולה של סקס. היא לא נהנית בכלל מסקס, היא עושה אותו בצורה מכנית. אולי בגלל שהיא אף פעם לא שכבה עם גבר שבאמת מצא חן בעיניה. כך שהקלישאה שנערות ליווי חולות סקס, זה באמת קלישאה ורחוק שנות אור מהמציאות.

גומא סיפרה לי שהיא כבר שכבה עם מאות גברים במסגרת עיסוקה בשנים האחרונות. תמיד זה היה אותו הדבר. הלקוח נכנס לתוכה, גמר, התלבש והלך. היא הייתה נכנסת למקלחת ארוכה, מקרצפת את כל רמ"ח איבריה, מוציאה קללה עסיסית מפיה, ועוברת ללקוח הבא. עד…

עד שיום אחד הכול השתנה. לגומא הגיע לקוח שנקרא בשם דוראל. כמו שהשם שלו היה מקורי וייחודי, כך היה גם הוא. איך שגומא ראתה את דוראל, היא החסירה פעימה מלבה. הלב שלה פמפם במהירות, כפות ידיה התחילו להזיע. היא גמגמה שלום לעברו, ורצתה שהאדמה פשוט תבלע אותה.

גומא שוחחה קצת עם דוראל, וגילתה שהוא לא רק גבר מהמם ושרמנטי, כי אם הוא מלומד. הוא היה פרופסור באוניברסיטה, מאוד אמיד. ממש התגלמות המשאלות של כל אישה, גם אם היא נערת ליווי.

מאוד מהר הם גלשו למיטה. הורידו את הבגדים שלהם מעצמם, והחלו למזמז האחד את השניה. גומא הרגישה לראשונה בחייה מה זה להיות אישה נחשקת, אישה נאהבת. דוראל השקיע בה את כל נשמתו. הוא ליטף כל איבר בגוף שלה, החמיא לה, בקיצור – ממש כבש את לבה. היה זה הרגע הראשון שבו גומא הבינה למה בני האדם כה מתלהבים צסקס. היא הבינה מה היא הפסידה במהלך כל החיים שלה.

אבל יחד עם זה היא הייתה עצובה. ברור לה היה שלא יהיה לזה המשך בחיים האמתיים. שהוא לא יבחר בה לבת זוג הקבועה שלו. בטח לא במעמד שלו. ועל כן, היא התנחמה בעובדה שהוא הפך להיות הלקוח הקבוע שלה…

מאמרים מומלצים