ערב טוב לכולם,

החברים שלי נוהגים לקרוא לי אוריין, אז תרגישו חופשי לקרוא לי גם ככה. נולדתי בדרום מדינת ישראל, אבל בגלל שלא הצלחתי למצוא עבודה, עברתי בשלב מסוים לנתניה, וחיש מהר נמניתי עם הקהילה של נערות ליווי בנתניה. השם שלי כמובן בדוי, על מנת להגן על הזהות שלי, ככלות הכול, אף אחד מהמקורבים אליי לא יודע מה בדיוק אני עושה כיום. התחלתי להיות נערת ליווי בצורה רשמית כשהגעתי ליום הולדתי העשרים וארבע, חרף העובדה שמן ההיבט הטכני חשבתי על זה עוד כשהייתי הרבה יותר צעירה, וגם היה לי מקרה שחיבר אותי לזה.

כשהייתי בת שבע עשרה, נפגשתי לגמרי במקרה עם בחור בשנות העשרים המאוחרות לחייו, ואיך שגמרנו לעשות סקס, אני נרדמתי, והוא השאיר ארבע מאות ₪ על השידה שלידה ישנתי. לא הבנתי מה הקטע שלו בדיוק, אבל ממש לא היה אכפת לי גם ליהנות מסקס פראי עם בחור שרמנטי שכזה, וגם להרוויח הרבה כסף, שבהיותי מאוד צעירה ממש עזר לי. המשכתי להיפגש אתו על בסיס קבוע, לפחות פעם בשבוע, עד שהוא החליט ביום אחד לצרף עוד חברים שלו למפגשים שלנו, ושילש את הסכום שהוא משלם לי. אז נפל לי האסימון, והבנתי שאני מצטרפת בעל כורחי לקהילה של נערות ליווי בנתניה. וזה היה ממש בסדר מבחינתי, בפרט שהחברים שלו היו ממש אחלה, והאורגיות היו פרועות, מעבר לכל דמיון שיכול היה להיות לי.

בשלב מסוים נפרדו לדרכנו לשלום, ואני חייבת להגיד שזה היה מבחירה חופשית של שנינו. אבל בראייה לאחור אני מבינה עד כמה הייתי פגיעה וכיצד באופן רגשי הייתי ממש לא יציבה על מנת להתחיל את חיי בתור נערות ליווי בנתניה מן השורה. אבל זה בדיוק מה שעשיתי.

למרות האורגיות הפרועות שעברתי, הגעתי למסקנה שהרבה יותר סימפטי לשכב עם גבר אחד, ג'נטלמן, אדיב ומסור לי, כמו הלקוח שפגשתי לאחרונה, שקוראים לו אשד. אשד היה התגלמות כל החלומות. הסקס אתו היה אדיר, פשוט מצוין. היה נראה שאשד קורא את הגוף שלי כמו שקוראים מפה. הוא ידע בדיוק על איזה נקודות ללחוץ בגוף שלי. הוא עינג אותי כמו שאף גבר לפניו לא הצליח לענג אותי.

אני לא סוציומטית. אני עינגתי אותו באותה הצורה. גרמתי לו לראות את בורא העולם במו עיניו, לדבריו. עשיתי אתו במיטה דברים שהשתיקה יפה להם. דברים שלא הסכמתי לעשות עם אף לקוח אחר. והתגמול? היה שווה בהחלט…

מאמרים מומלצים