הי לכולם,

קוראים לי ברקאי, יותר נכון זה השם שלי בעבודה. אני קשורה לכל אותן נערות ליווי בחיפה. ואשמח לחלוק עמכם את הסיפור שלי, שמבהיר בוודאות את החוויות היום יומיות של נערות ליווי בחיפה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אני מאוד אוהבת את העבודה שלי. כיף לי להיות נערת ליווי בחיפה. אני נהנית לעשות סקס עם הרבה גברים, שכל אחד מהם מביא עמו עולם ומלואו. תמיד חשבתי, בשיא הכנות, שלהיות נערת ליווי, ועוד בחיפה, זה המקצוע האופטימלי בשבילי, וכהוכחה אני די הרבה שנים במקצוע הזה. ועתה נעבור לסיפור האישי שלי.

אני מקבלת על בסיס יומי שיחות טלפון והזמנות למפגשים עם כל מיני סוגים של גברים. אין יום שבו אין לי פגישות, ואין שבוע שלא נכנס לי לקוח חדש. אפשר לומר בוודאות כי אני בחורה מאוד פופולרית, והניסיון שלי מדבר בפני עצמו. בכל מפגש עם גבר, אני עושה הכול על מנת לענג אותו מבחינה מינית, כאשר אני מספקת לו את ההנאה הכי שמימית שהוא יוכל להשיג אי פעם.

וכך היה גם בפגישה הבאה, שאותה אני מעוניינת לחלוק אתכם. הייתי אמורה להיפגש בשלוש בצהריים עם גבר מבוגר, שקרא לעצמו בנו. לא נראה לי שזה השם האמתי שלו. עשיתי כמיטב יכולתי על מנת להיות מושכת ויפהפייה בשבילו, כאשר לבשתי את השמלה הכי חשופה וסקסית שהייתה לי במלתחה, שמתי עליי תחתונים צבעוניים ומאוד מפתים, והייתי מוכנה כל כולי למפגש עם בנו.

הנהג של בנו אסף אותי בשעה היעודה, והביא אותי למסעדת פאר במרכז העיר חיפה, מסעדה שהייתה מאוד אופנתית למעמד העליון. לא אומר שהופתעתי או שיותר מדי התרשמתי, כי רבים וטובים עשו זאת לפניו. נפגשנו והתחלנו לאכול בנימוס. דיברנו הרבה, צחקתי כמובן מכל הבדיחות שלו, כיאה לליידי אמתית. הוא הודיע לי שזמנו קצוב, כי יש לו פגישה עסקית בקרוב, וכי רצוי שנעבור למקום קצת יותר אינטימי. הסכמתי אתו, ויצאנו מהמסעדה תוך חמש דקות.

איך שהגענו לחדר, התנפלנו אחד על השניה, וממש קרענו מעלינו את הבגדים, פשוטו כמשמעו. שנינו היינו נלהבים וחמים והתחלנו להתנשק בלהט. הייתה זאת תשוקה אמתית וגדולה מאוד. הזדיינו שוב ושוב, וגמרנו ביחד, מה שבחיים לא קרה לי לפני זה. הרגשתי איך שנינו רעדנו מעוצמת הגמירה המשותפת וחייכתי להנאתי. אתם רואים? מי אמר שלא כיף להיות נערת ליווי? אני הראשונה שיעיד שזה אחלה…

מאמרים מומלצים