הי לכם,

קוראים לי אפקה, ובקיצור אפק. אני בשנות העשרים המאוחרות לחיי, את העיסוק שלי בתור אחת מן כל אותן נערות ליווי התחלתי בגיל צעיר מאוד, יש שיאמרו יותר מדי צעיר. הייתי רק בת ארבע עשרה. אתם בוודאי מרימים כעת גבה ושואלים את עצמכם – מה בדיוק עבר לי בראש בגיל כל כך צעיר? ובכן, אני באה ממשפחה הרוסה, וכסף היה תמיד חסר אצלנו. ביום אחד, שבו חל המפנה בחיים שלי, פגשתי במקרה את בת הדודה שלי, שקוראים לה ארד. ארד נסעה ברכב יוקרתי, ענודה בתכשיטים יקרים ונראתה מאושרת למדי. התעניינתי למה היא ככה, והיא אמרה לי – את יודעת משהו על נערות ליווי? אמרתי לה שלא. ואז היא הסבירה לי הכול, ואמרה שהמקצוע הזה ישדרג לי בכמה רמות את החיים שלי. האמנתי לה. וכבר באותו היום היא הפגישה אותי עם סוכנות הליווי שלה, והשאר כבר שייך להיסטוריה.

תוך ארבע וחצי שעות מרגע שפרסמו את הפרטים שלי בסוכנות הליווי, הגיע הלקוח הראשון שלי. היה לו מבטא אמריקאי כבד, הוא היה חתייאר בן חמישים, ושמו היה אשל. לאחר שיחת חולין קצרה, אמרתי לאשל מה התעריף שלי, לפי שעה, נזהרתי בכל מלה, על מנת שלא יראה שאני חדשה ושאפשר לעבוד עליי. תיארתי בפניו את כל מה שאני מוכנה לעשות במפגש בינינו, תוך כדי שימוש במלים מפתות וסקסיות, שממש בא לי להקיא רק מהמחשבה עליהן. אשל התלהב ואמר שהוא שמח שאני בלונדינית וחטובה, שזה בדיוק הטעם שלו.

לא ידעתי מתי להשחיל את העובדה שאני כה חסרת ניסיון, והעדפתי להתחמק מזה עד כמה שאפשר. קבענו להיפגש בעוד יומיים בעשר בבוקר בדירה הדיסקרטית שלו.

וכך בדיוק היה.

הוא הגיע בזמן, וגם אני. התקלחתי לפני, התלבשתי, כאשר לא רציתי להיראות מפתה או סקסית יתר על המידה, שמא הוא ממש יתנפל עליי. איך שנכנסו לדירה אמרתי לו, נפלט לי – בבקשה תהיה עדין, אני עדיין בתולה. הוא היה בהלם. "בת כמה את בכלל"? שיקרתי ואמרתי לו שאני בת שמונה עשרה, כולם תמיד אמרו לי שאני נראית הרבה יותר מבוגרת מהמציאות. הוא הבטיח להיות עדין אתי, והוציא מהכיס שלו חבילה חדשה של קונדומים.

התחלנו להתמזמז, והיה לי די נעים. לפתע הוא חדר לתוכי, והעולם הסתובב מסביבי. ראיתי שהסדין התמלא בדם ויצאה לי צווחה מהפה. חשבתי שקיבלתי מחזור. אשל הרגיע אותי ואמר לי – מזל טוב, את כבר לא בתולה. ברכות לכניסתך לעולם האמתי…

מאמרים מומלצים