אני אורין, ואני נערת ליווי, כאשר עומדות לפניי שתי דירות דיסקרטיות בבאר שבע. כל אחת ייחודית בפני עצמה. אני מביאה אל דירות דיסקרטיות בבאר שבע לפי מה שאני חושבת שבאותו הרגע האווירה שבדירה הדיסקרטית יותר מתאימה לאופי המפגש.

בניגוד לכל מה שנוטים לחשוב, לא כל מפגש אתי הוא בשביל סקס, יש מפגשים באופי שונה לגמרי. כמו למשל – יש לי לקוח קבוע, לפחות פעם פעמיים בשבוע, שקוראים לו אידו. אני ואידו נפגשים כבר חודשיים על בסיס קבוע, ואני משמשת לו כבת לוויה במפגשים העסקיים שלו. אידו הוא מיליונר ואיש עסקים מאוד ידוע ומכובד, והסקס בכלל לא בראש מעייניו. בוודאי תבינו למה התפלאתי שאידו לא יצר אתי קשר בשלושת השבועות האחרונים. ואז, כרעם ביום בהיר, אידו חזר מן המתים והתקשר אליי, לשמחתי הרבה.

אידו התנצל ואמר שהיה מאוד עסוק בזמן האחרון, ולקולו המתחנחן סלחתי מיד. ואז הגיע השוס – אידו הציע לי להתלוות אליו לטיול בחוץ לארץ, במזרח, לחודשיים. למרות שממש התלהבתי בשנייה הראשונה, השבתי לו, שאני לא יכולה מבחינה כלכלית לעזוב את העסק שלי לכל כך הרבה זמן. ואז אידו הפתיע אותי כאשר הוא אמר לי – "נראה לך שאני אקפח אותך, ואפגע לך בפרנסה? אני אתגמל אותך ביג טיים, אשלם לך על כל יום מה שהיית מרוויחה ואפילו אכפיל את הסכום".

מה אומר לכם, לא היה גבול לרגשות השמחה שלי, ומיד הסכמתי להצעה של אידו.

היה לי פחות או יותר שבוע וחצי להתכונן, לחדש את המלתחה הסקסית שלי, ולעוף על החיים, לממש את הפנטזיה שלי לשכב סוף כל סוף עם אידו.

ובכן, יום הטיול הגיע. התלוויתי לאידו לכל האירועים העסקיים שלו. עד שהגיע יום שבו לא היו פגישות, וביקשתי מאידו להיפגש רק שנינו, והוא הסכים עם מבט של ערגה בעיניו. לבשתי את הבגד הכי סקסי שהבאתי אתי, הייתי חצי עירומה, וחיכיתי לו במיטה. הוא הגיע אליי, במלוא הדרו, ומיד עט אליי, כמו נמר רעב.

הוא חדר אליי בפראות, נגע בכל איבריי גופי, היה מתואם אתי בכל התנועות שלי, זה היה פשוט אדיר. ליקקנו אחד לשני את כל איבריי הגוף, רעבים לעוד ועוד. היינו כמו זוג שמעולם לא ידע סקס. התשוקה בערה בשנינו כמו אש. גמרנו ביחד ולחוד פעם אחרי פעם. אידו החליט לבטל את שאר הפגישות שלו, כדי שנהיה ביחד. טיילנו במקום, הלכנו למסעדות, אבל בעיקר עשינו המון סקס.

חזרנו לארץ, ומאז מדי יום אנחנו ממשיכים להיפגש בכל אחת מן דירות דיסקרטיות בבאר שבע ולעשות סקס פרוע, ונדמה כי לעולם לא נפסיק לעשות את זה…

מאמרים מומלצים