כל מי ששומע שאני אחת מאותן נערות ליווי באילת, מרים גבה ואומר שאלף – אני ממש לא נראית כמו נערת ליווי, שזה לא ממש ברור לי איך נערות ליווי באילת צריכות להיראות, ובית – שאני יותר מדי צעירה בשביל לעסוק בזנות. אה, שכחתי לספר לכם מי אני בכלל.

ובכן, קוראים לי אזב, והכינוי שלי הוא אזי. אני בת עשרים וחמש, וכבר שלוש שנים אני עמוק בתעשייה של נערות ליווי באילת. ההתחלה שלי בתור נערת ליווי הייתה לגמרי במקרה. עברתי מתל אביב לאילת, ולא ממש מצאתי את עצמי בהתחלה. הייתי חייבת למצוא דרך להתפרנס, ומהר, ובאילת, כמו באילת, נערות ליווי באילת יש כמו זבל. אך אם לומר את האמת, אני שמחה שבחרתי במקצוע הזה, מסתבר שזה בדיוק מה שאני אוהבת ונועדתי לעשות. כבר שנים רבות שאני מענגת גברים, וגורמת להם להגיע לשיא של עצמם. אבל היה לי קטע אחד, שרציתי לשתף אתכם אתו.

ובכן, לפני שנה הגיע אליי לקוח מבוגר, הוא היה בשנות הארבעים המוקדמות לחייו. קראו לו איגי. איגי ביקש שנקיים מפגש מיני של ארבע שעות, ואני לא יכולתי לסרב, מה גם שבאותו היום היומן שלי היה ממש ריק, ולא היו לי לקוחות אחרים באופק. שמחתי שנכנס לקוח חדש לחיים שלי, כי קצת נמאס לי, אם לומר את האמת, מכל הלקוחות הוותיקים שלי.

גייסתי את מצב הרוח הכי טוב שהיה לי, והתלבשתי במיטב הבגדים הסקסיים והמחמיאים שלי, כולי נרגשת לקראת הפגישה עם הלקוח החדש והסקסי שלי. זה נכון, אני אוהבת לעשות רושם ראשוני חיובי, אבל מי לא אוהב? הייתי נראית באותו הערב ממש כמו דוגמנית אמתית, וידעתי שאיגי יתרגש מהמראה המעולה שלי.

החלטתי שאיגי, כבר למן השנייה הראשונה שראיתי אותו, יהפוך להיות המעריץ מספר אחת שלי, הלקוח הכי מועדף שלי. כשפגשנו איגי הוריד מעליי בעדינות את הז'קט שלי, ונישק אותי בנון שלנטיות במצח. הוא הבחין בשמלה האדומה הקצרצרה שלבשתי, ולחש – הו, אלי הטוב. האווירה הייתה מחשמלת, ושנינו רצינו להתקרב זה לזאת וליהנות מטירוף של אינטימיות. לא בזבזנו ולו רגע אחד, וישר היינו עירומים כביום היוולדנו.

איגי הפך את היום הזה ליום בלתי נשכח בחיי המקצועיים ובחיי האישיים. הוא הגיע לכל פינה בגוף שלי. הוא גרם לי לצרוח את השם שלו, הוא ערפל לי את כל החושים. הרגשתי שאני המלכה, ששולטת בכל העולם כולו. אין על הסקס עם איגי, שכמובן הפך להיות הלקוח המעריץ מספר אחד שלי…

מאמרים מומלצים