יצא לכם פעם לשמוע על נערות ליווי בחיפה? אז הנה, בואו ותכירו. השם המקצועי שלי הוא בירן. כך תמצאו אותי ברחבי רשת האינטרנט. אני מאוד אוהבת את העבודה שלי. מה, אתם מתפלאים? הייתם בטוחים שאני נערת ליווי בגלל סיפור חיים קשה וסוחט דמעות? אז תחשבו שוב, יש המון נערות ליווי בחיפה שפשוט אוהבות את מה שהן עושות. זה ממריץ, זה כיף לעשות סקס בכל פעם עם מישהו אחר, וזה עוד יותר כיף לקבל בשביל זה כסף, והרבה ממנו. מרבית הלקוחות שלי ממש שווים, הם עושים לי את זה, מרוממים לי את מצב הרוח שלי ומחממים לי את הלב. יש לי לקוחות קבועים שלא מעזים להגיע לפגישות אתי בלי מתנה שווה. אז בכל פעם שהבוס שלי מיידע אותי שיש לקוח חדש בפתח, שבחר בתמונה שלי מעל לשאר נערות ליווי בחיפה, שנראות אפילו יותר טוב ממני, אני נהיית ממש שמחה, ומודה לאל הגדול על המזל הטוב שנפל בחלקי. ומבינה שמפה היום רק ילך וישתפר מרגע לרגע.

אבל רציתי לספר לכם היום על מפגש ייחודי שהיה לי עם הבחור שקרא לעצמו גואל, ועד היום אני לא סגורה על זה שגואל זה השם האמתי שלו. למרות שגואל, בשיחה הטלפוני אמר לי שהוא בן חמישים וארבע, שנפגשתי אתו הייתי בשוק. הוא נראה ממש חצי מהגיל שלו. הוא בהחלט התברך בגנים טובים, ייאמר לזכותו. גואל היה הגבר הכי מבוגר שעמו נפגשתי עד היום. אם לומר את האמת, זה קצת הלחיץ אותי, מכיוון שבחישוב מהיר הבנתי שיש לו ניסיון מיני כפול משיש לי. האמת שחששתי מאוד משהו, הוא – עם הניסיון האדיר שלו, יכול להשוות אותי להמון נשים שהוא היה אתן במיטה. וכמה שאני הרבה זמן בתחום של נערות ליווי בחיפה, קטונתי לידו.

נכנסו מהר מאוד למיטה, וכפי שחשבתי לעצמי, היה לגואל המון ניסיון מיני, תיכף ומיד הבנתי את זה. ניסיתי להרשים אותו עם כל הטכניקות שלי, עם ערב רב של תנועות, ישנות כמו גם חדשות, העפתי את השיער השופע שלי לכיוון שלו, וניסיתי להרשים אותו בכל דרך אפשרית. שיראה איך שאני זזה, כמה שאני גמישה, ובעיקר שאני לא נופלת בסקס כמו כל הנשים שאתן הוא היה עד היום.

הוא התחיל להרגיע אותי, ואמר לי שאני מעולה, אולי הטובה מכל מי שהוא היה אתה עד היום. אבל שאני חייבת להירגע, כי ככה אני מלחיצה גם אותו. שמעתי בעצתו, השתחררתי, וחוויתי את הסקס הכי טוב שהיה לי אי פעם, והוא כמובן הפך להיות הלקוח הקבוע מספר אחד שלי, מאז ועד עצם היום הזה…

מאמרים מומלצים